Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelveket.
Részletek: https://www.netenbolt.hu/adatvedelmi_nyilatkozat

A NetenBolt.hu küldetése, hogy a legérdekesebb termékeket elhozza, otthon, szerszám vagy akár játék, nézz szét, biztos megtalálod a számodra megfelelő terméket.

Kérdések és Válaszok

Kérdésem van a termékkel kapcsolatban. Kitől kérdezhetek?

Bármelyik termékkel kapcsolatban tájékoztatást lehet kérni a lenti elérhetőségek egyikén:
hello.netenbolt@gmail.com vagy 0670/428-2337

Nem kaptam meg a kupont. Mit tegyek?

Kérlek jelezd problémát email-ben vagy telefonon: 
hello.netenbolt@gmail.com vagy 0670/428-2337

Nem találom a visszaigazoló levelet. Mi a teendőm?

Előfordul, hogy a VISSZAIGAZOLÓ LEVELEK a Promóciók fül alá kerülnek (Gmail-es e-mail címek esetén), ritkán pedig a spam mappában landolnak, ezért kérjük, ezeket a mappákat is ellenőrizd leveleződben. Amennyiben itt sem találod a visszaigazoló levelet, kérjük, add meg nekünk rendelésazonosítódat, mely alapján elküldjük neked az eladó levelét. hello.netenbolt@gmail.com vagy 0670/428-2337

Meggondoltam magam, szeretném visszamondani a rendelést. Mi ennek a menete?

A rendelést bármikor kötelezettség mentesen vissza lehet mondani, a rendelésszámot kell e-mailben elküldeni a hello.netenbolt@gmail.com vagy 0670/428-2337 címre.

Nem érkezett meg az vásárlási tájékoztatója. Mit tegyek?

Előfordul, hogy a "VÁSÁRLÁSI TÁJÉKOZTATÓ" a Promóciók fül alá kerülnek (Gmail-es e-mail címek esetén), ritkán pedig a spam mappában landolnak, ezért kérjük, ezeket a mappákat is ellenőrizd leveleződben.Amennyiben itt sem találod a visszaigazoló levelet, kérjük, add meg nekünk rendelésazonosítódat, mely alapján elküldjük neked az eladó levelét. hello.netenbolt@gmail.com vagy 0670/428-2337

Milyen átvételi módok vannak? Személyes átvételre van lehetőség?

Kizárólag GLS futászolgálattal szállítjuk a megrendeléseket. Személyes átvételi mód nincs. 


Hogyan tudom kifizetni a terméket? Van lehetőség készpénzes fizetésre?

A termék árát bankkártyás fizetéssel, előre utalással vagy utánvéttel van lehetőség kiegyenlíteni.

Mikor érkezik meg a megrendelt termék?

A várható kiszállítási időt megtalálod a terméklapon. 
Raktáron lévő termékeinket átlagosan megrendelést követően másnap adjuk át a futárszolgálatnak. SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 2-3 MUNKANAP
Beszállítás alatt lévő termékeinket átlagosan megrendelést követően másnap adjuk át a futárszolgálatnak. SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 4-5 MUNKANAP

Az vásárlás ellenértékét átutaltam, a bankom visszajelzett, de az oldaltól nem kaptam semmilyen értesítést. Mi a teendőm?

Előfordul, hogy a vásárlási értesítő a spam mappába érkezik, így érdemes először itt ellenőrizned. Akkor sincs gond, ha itt nem találod. Átutalás esetén ugyanis az utalási idő és a tranzakció jóváhagyása kicsit meghosszabbíthatja az értesítő email kiküldésének idejét. Általában 24 órát vesz igénybe.

Az általam kiválasztott AKCIÓ lejárt, de szeretném megvásárolni. Van erre lehetőség?

A termékoldalon már nem látom az AKCIÓ feliratot illetve akciós árat, akkor sajnos már nincsen lehetőséged megvásárolni a terméket
lyenkor azonban érdemes továbbra is figyelned az oldalt, hiszen a legnépszerűbb ajánlatokat közkívánatra gyakran újra elérhetővé tesszük. Ha nem szeretnél lemaradni az új ajánlatokról vagy akciókról, iratkozz fel hírlevelünkre!


Kelt: Budapest, 2021. 06. 10.